dijous, 6 d’octubre del 2011

Introducció

Moltes vegades he parlat als meus amics o familiars de l’esplai i, majoritàriament no sabien de que els estava parlant. Crec que hi ha poca informació sobre aquest tipus d’entitats i organitzacions, així que m’agradaria, mitjançant aquest blog, poder apropar la gent una mica al món del lleure i els infants. Cada dissabte faig de monitora a l’esplai on he anat tota la vida, l’esplai Movi Poblenou, i això ha sigut un punt decisiu per crear aquest blog i poder mostrar què és l’esplai. La que ara començo és una tasca difícil ja que cada esplai s’organitza d’una manera i costa trobar una explicació definida i que serveixi per a tots, per això aniré voltant pels esplais del meu barri i us mostraré com treballen cada un d’ells. No obstant, hi ha un punt comú en tots els esplais i associacions del lleure: fer gaudir els infants d’una manera especial, que espero pugui fer-vos entendre a través del blog.
Em dedicaré a penjar notícies dels esplais més propers al meu barri i buscaré opinions entre tota la gent que fa que això sigui possible any rere any: els pares, monitors, directors, però sobretot els nens i nenes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada