dilluns, 23 de gener del 2012

ÉS L'ESPLAI UN ESTIL DE VIDA?

Per finalitzar aquest blog he volgut recollir les idees d'uns quants amics meus monitors de diferents esplais.
Els hi he fet a tots ells unes preguntes per, amb les seves respostes, poder complir un dels objectius inicials d'aquest blog: donar a conèixer el món de l'esplai a la gent, els valors que s'hi aprenen i l'ambient de treball.
Tots ells reflecteixen el que és l'esplai d'una manera entenedora.
En les següents entrades hi posaré les preguntes amb les seves respostes, però aquí m'agradaria aprofitar per fer la meva pròpia reflexió.

Considero que formar part d'un organització del lleure com l'esplai, a qualsevol persona que li agradi ajudar als altres i sobretot fer apendre als altres alhora que divertint-los, no els hi suposa cap esforç ni sacrifici, sinó al contrari. Des de la meva curta experiència com a monitora vull dir que l'esplai, és cert, ocupa una part del teu temps lliure, però l'ocupa omplint-lo de records inoblidables, de riures, d'experiències, d'aprenentatges, d'amistats, en definitiva, omplint-lo de vida, i el més important, aquests sentiments els notes ja hi participis com a nen o com a monitor.
Per últim destacar que el que menys m'agrada i més ràbia em fa és la poca difusió que se'n fa d'aquest món, i per això, tornant a les idees que em van impulsar a l'elecció d'aquest tema pel blog, aprofito per fer una crida i mostrar a la gent com es fa l'educació en el lleure als esplais.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada